امنیت سایبری (امنیت دیجیتال)بلاکچین و رمزارزها

محافظت از بیت‌کوین و رمزارزهای خود

برای محافظت از بیتکوین و سایر رمزارزهای خود چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟

ما باید همواره با افزایش دانش و آگاهی خود در زمینه امنیت فضای سایبری و اجرای بهترین شیوه‌های امنیت اینترنتی، مانند استفاده از تولیدکننده رمز عبور و فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای برای حساب‌های صرافی خود ادامه دهیم.

ضمناً من در گام ۱۴، گام ۱۵، گام ۱۶ و گام ۱۷ از ۲۱گام آموزشی ارزهای دیجیتال، بیان کرده‌ام که چگونه یک کیف پول امن داشته باشید و بیت‌کوین و سایر رمزارزهای خود را بین صرافی ها و ولت‌های خود منتقل کنید تا از سرقت احتمالیِ هکرها جلوگیری کنید.

یک هشدار: برای اکثر مردم استفاده از کیف پول‌های خود حضانتی کار ساده‌ای نیست. برای صنعت کریپتو ضروری است که به توسعه و بهینه‌سازی تجربه کاربری برای کیف پول رمزارز ادامه دهد، اما همزمان، صرافی‌های ارز دیجیتال را برای محافظت از وجوه افرادی که هنوز برای راه حل‌های ذخیره‌سازیِ خود حضانتی آماده نیستند، مسئول و پاسخگو نگه دارد. در نهایت، استقلال در عملکرد، هدف نهایی برای ایمنیِ بیت‌کوین و سایر رمزارزهای شماست پس به یاد داشته باشید که ابتدا برای یادگیری رمزارزها و آشنایی با مبانی و مفاهم امنیت دیجیتال وقت بگذارید.

ضمناً می‌بایست در هنگام سرمایه‌گذاری روی بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال، با مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک، از سرمایه خود حفاظت نمائیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشتن نام، ایمیل یا وب سایت در قسمت پایین دیدگاه، اختیاری است.

دکمه بازگشت به بالا