بررسیبلاکچین و رمزارزها

بخاری برقی هیت‌بیت جهت استخراج بیتکوین

زمستان‌های پولساز در راهند

Heatbit اولین بخاری شخصی در جهان است که بیت‌کوین استخراج می‌کند. هر کسی را قادر می‌سازد تا از انقلاب غیرمتمرکز پول پشتیبانی کند و در عین حال برای گرم کردن، بیت‌کوین پاداش دریافت کند. این دستگاه شبیه یک بخاری فضایی پیشرفته به نظر می‌رسد اما از مدارهای مجتمع برای پردازش تراکنش‌های بیت‌کوین استفاده می‌کند.

Heatbit یک راه حل سبز و کارآمد برای استخراج ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، زیرا گرمای منتشر شده برای جایگزینی سایر وسایل گرمایشی در خانه ها بازیافت می‌شود. Heatbit به گونه ای طراحی شده است که به انرژی مشابه یک بخاری معمولی در ۱۴۰۰ وات نیاز دارد و برای گرم کردن فضاهای تا ۱۷۰ فوت مربع مناسب است.

هیت‌بیت چگونه کار می‌کند

Heatbit دستگاهی است که بخاری، تصفیه کننده هوا و استخراج بیت‌کوین را با هم ترکیب می‌کند. پردازنده‌های قدرتمند در هسته Heatbit تریلیون‌ها محاسبات پیچیده در ثانیه انجام می‌دهند و بیت‌کوین برای شما به ارمغان می‌آورند. مشابه نحوه تولید گرما در رایانه شما در حین انجام کارهای شدید، استخراج نیز گرما ایجاد می‌کند که برای گرم کردن فضای داخلی شما استفاده می‌شود. در تمام این مدت، فیلترهای پیشرفته هپا و کربن، گرد و غبار، دود، خز حیوانات خانگی و مواد حساسیت‌زا را برای ایجاد هوای تمیز و تازه از بین می‌برند.

در ظرفیت کامل ماینینگ، Heatbit Mini از ۳۰۰ وات استفاده می‌کند. انرژی مصرف شده برای استخراج به گرما تبدیل می‌شود تا شما را در روزهای خنک راحت نگه دارد (حدود ۱۰۲۳ BTU/h). برای گرمای بیشتر در روزهای سردتر، Heatbit افزایش حرارت را تا ۱۳۰۰ وات (حدود ۴۴۳۳ BTU/h) ارائه می‌کند. در طول تابستان، زمانی که از Heatbit Mini صرفاً برای تصفیه هوا استفاده می‌شود، کمتر از ۵۰ وات مصرف می‌کند.

درآمد Heatbit چند بیتکوین است؟

طبق اطلاعات وبسایت هیت‌بیت، Heatbit Mini می‌تواند تا ۱۰۰% قبض برق شما را پوشش دهد و قطعاً درآمد بیشتری نسبت به بخاری معمولی شما به همراه خواهد داشت. با این حال، مقدار دقیق بیت‌کوینی که می‌توانید با Heatbit کسب کنید به عوامل مختلفی مانند قیمت بیت‌کوین، تعرفه برق و اینکه چند ماه در سال از بخاری خود استفاده می‌کنید بستگی دارد.

قیمت آن چند است؟

در وب‌سایت هیت‌بیت، قیمت Heatbit Mini از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود. آنها همچنین بسته‌هایی را برای فضاهای بزرگتر مانند یک آپارتمان یک خوابه یا دو خوابه ارائه می‌دهند که شامل چندین Heatbit Minis می‌شود. هیت‌بیت سه بسته را در وب سایت خود ارائه می دهد: The Studio، The One Bedroom و The Two Bedroom. بسته استودیو شامل یک Heatbit Mini است و برای یک آپارتمان استودیویی یا یک دفتر تا ۴۰۰ فوت مربع ایده آل است. پکیج یک خوابه شامل دو مینی هیت‌بیت و بسته دو خوابه شامل سه مینی هیت‌بیت می باشد.

ویژگی‌های ایمنی Heatbit چیست؟

Heatbit بر اساس استانداردهای ایمنی ایالات متحده و کانادا تأیید شده است. آزمایش‌های سختی از جمله پوشاندن دستگاه با پتو با قدرت کامل، از کار افتادن فن و بسیاری موارد دیگر برای اطمینان از ایمن بودن استفاده از آن در محیط‌های مسکونی انجام شده است. در یک آزمایش حتی توپ‌های فلزی را روی یک Heatbit انداخت، مشابه آنچه که بسیاری در رونمایی از سایبرتراک تسلا دیدند.

منبع
ارزاخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نوشتن نام، ایمیل یا وب سایت در قسمت پایین دیدگاه، اختیاری است.

دکمه بازگشت به بالا