ان‌اف‌تی NFTبررسیمتاورس و گیم‌فاینسل سوم وب

مد و فشن در متاورس

هفته‌های مد به متاورس می‌آیند

فوریه و مارس پر از هفته‌های مد جهانی هستند. اما امسال، با هفته مد و فشن در متاورس (Metaverse Fashion Week – MVFW) به اوج خود رسید. به گزارش ارزاخبار، پروژه بلاکچینی و متاورسی OVER، در حال سازماندهی یک هفته مد متاورسی بی‌سابقه بود و در ماه فوریه با شرکای بسیار ویژه‌ای قراردادهایی امضا کرد تا گردهمایی مد مبتنی بر واقعیت افزوده خود را در میلان (۲۸ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳) به یک موفقیت بزرگ تبدیل کند.

حتماً OVER را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا مطمئن شوید در جریان آخرین اطلاعات در مورد اینکه چگونه ترکیب فناوری VR و AR مد و فشن در متاورس را به سطح بعدی می‌برد قرار گیرید. در ارزاخبار نیز آخرین تحولات در این خصوص را به اطلاع شما عزیزان و علاقه‌مندان می‌رسد.

برند مد و فشن H&M در متاورس زیبا

اِچ‌اَند‌اِم همیشه در مورد روحیه کارآفرینی و آزمایش ایده‌های جدید برای ایجاد ارزش واقعی برای مشتریان و محرک تغییرات بوده است. فناوری پیشرفته Journee به H&M اجازه می‌دهد فرصت های جدید در دنیای مد و راه‌های جدید برای نوآوری را کشف کند.

H&M Beyond، مرکز نوآوری شرکت مد سوئدی H&M است. آنها همراه با استارت‌آپ‌ها و نوآوران، پروژه های آینده‌محور را هدایت می‌کنند. به عنوان بخشی از هدف H&M در جستجوی مداومِ راه‌هایی برای نوآوری و کشف فرصت‌های جدید، این برند با کارشناسان دیجیتال Journee و Dept همکاری کرده است تا اولین تجربه نمایشگاه مجازی خود را ایجاد کند.

نمایشگاه مد و فشن متاورسی مکانی است برای شرکت های مد برای ایجاد و حفظ روابط مهم با افراد مشهور، سلبریتی‌ها، اینفلوئنسرها، استایلیست‌ها و نمایندگان رسانه‌ها. همچنین یک ویترین مغازه، راهرو، اتاق ملاقات، فضای رویداد و مرکز تجاری است. در حقیقت، خانهٔ مجازیِ یک برند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشتن نام، ایمیل یا وب سایت در قسمت پایین دیدگاه، اختیاری است.

دکمه بازگشت به بالا